Blogia
Secretaria Ejecutiva

For iphone Doodle Jump - Insanely Good! full hack online exe nintendo

Doodle Jump - Insanely Good! hack for iphone

 

 

 

middels gull

gjennomsnittlig vurdering 4,2 av 5

Legg merke til dette spillet er fantastisk. Du trenger å få det. Hovedpersonen er SOO bedårende. Jeg elsker alle tegnene du kan kjøpe. Selv om jeg innrømmer at de er litt dyrere. Jeg liker også at du kan gjøre multiplayer, men jeg ønsker at i stedet for å spille med bare en annen person kan du spille med mer enn en. De legger ikke bry meg i det hele tatt, de spretter ikke hele tiden. I motsetning til noen spill, så det gjør det mindre irriterende. Jeg har også en annen anbefaling, jeg skulle ønske det var en butikk for plass. Det ville vært flott. Spillet er også super vanedannende. Jeg liker at oppdragene ikke er for harde. DoodleJump er et flott og enkelt spill. Du bør definitivt laste den ned. Jeg 💕 DoodleJump!

versjon info Alle nye fotball tema oppdatering! Nå enda flere nye uniformer!

2.74.1

rating 740 Stemmer

størrelse 89399 Kilobytes

 

 

0 comentarios